már
21

Juhééé!

| Szerző: Patchoulie | 7:28 pm

Kimondhatalan boldogságosságban úszom! Jön a hetedik Internátus évad! :):) Yahoo Espana nélkül ezt sosem tudtam volna meg, azt hittem a hatodikkal vége lett, amikoris ... Nem kéne spoilereznem, hátha valaki szereti még rajtam kívül :)

A sztori első olvasatra nem tűnt semmi extrának, de úgy gondoltam, hogy megnézek belőle egy részt, és ott elvesztem, szerelmes lettem.

 Egy kísérteties erdő mélyén egy első látásra nyugodt életű, patinás, ódon bentlakásos iskola bújik meg. A tanulók is átlagosak, kisgyerekektől a tinédzserekig lányok, fiúk egyaránt megkezdték a következő iskolaévet. Azonban az épületet lappangó félelem járja át: pislákolnak a lámpák, magyarázat nélkül csapódnak ajtók, test nélküli árnyak suhannak az éjszakai folyosón, az erdőből pedig valaki szüntelen figyel… Úgy tűnik, néhány tanár sejt valamit, de csak az öreg történelemprofesszor kezd nyomozni a sötét titkok után – ő sem sokáig…
 

Nem szellemes baromság, hanem thrilleres nyomozós, rejtélymegfejtős. Egyes részek után nem igazán mertem aludni, dehát az istennek sem bírtam ki, hogy ne nézzem, annyira izgalmas, már az első rész is ütős, könnyen megfogja az embert.

Az első két évad fent is van magyarul a neten ( ha valakinek esetleg kéne meg tudom mondani a honlapcímet... nem nagyon akarok reklámozni :D), és elvileg jön majd a harmadik is magyarul, bár szerintem mire eljutnak idáig az még elég hosszú idő. A szinkron amúgy kifejezetten jó, néztem spanyolul már leszinkronizált részeket és szerintem nem lehet ok panaszra. Nyelvtanulóknak is szuper, viszonylag érthetően beszélnek benne, főleg a kicsik.

Ez a legaranyosabb rész:

www.youtube.com/watch

A bejegyzés trackback címe:

https://patchoulie.blog.hu/api/trackback/id/tr91857391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása